Wednesday, February 3, 2010

PULUNGEN TAWAR

La ermedu-medu aku darami pulungen tawar...
Kerina bulung i kerangen enggo me kusiar...
Si enda ipilihi gelahna jadi tambar...
Enda ulihna aku la megiken ajar...

Rimo pangir pitu erbage enggom igelati...
Bunga lau pitu sampuren enggom i buati...
Kersik pitu inganen epe enggom i jemputi...
Sie kerina nande nangin enggom itabasi...

Sitik rananku salah,eme dalanna kutadingkenndu...
Robah pe aku ningku,lanai lit rananndu sengkebabah...
Suina e..suina e..Suinae nande nanginku...

[reff]
Perpulungen pe muat bagin la kel lupa ertoto...
Kasakai guru sibaso la ketadingen ercibal belo...
Pinakit ku e nande nangin lalap la malem...
Si ntebu e kin pe nanamna kuakap macem...

Ula pedah adam malik prigadi opnamekenndu aku turang...
Elisabet gleneagles pe enggom erpenulak...
Ula pedah sambar seribu gancih sambarndu nde nanginku...
'di la kin kena lanai malemna ibas ukurku...

Mari turang..mari mesayang...
Kam nge tambar e,Kam ngenca ngasup nambari aku...
Mari nde ribu..mari mesayang...
Adi lit denga perkuah atendu...
Tambari aku salu kekelengenndu...

2 comments:

  1. Zaman now masih berpikir gaib?? Ya ampunnn! Uang gaib akan lenyap juga secara gaib....! Syukuri apa yang ada..., hidup adalah anugrah. Syalom!

    ReplyDelete
  2. Parah banget uang setan akan lenyap di makan jin

    ReplyDelete