Wednesday, February 3, 2010

ADI PERTEDEH ULA PERNEMBEH

Oh nande biringku ula kam sitik berjut...
Oh morah ateku ula kam jungut-jungut...
Gia berngi sisendah,aku melawen mulih...
Ula kam minter nembeh...
Bagem ndarami serpi,latih la tampil latih...
Bagem adi perliah...

Ngerance dagingku e lapadah ikuningindu...
Latih bitesku e lapadah i alunindu...
Ngidah ciremndu e,enggom ateku malem...
Bene ngalah-ngalahku...
Biring nde biring,kena nge tawar banggerku...
Inganku ergani-gani...

[reff]
Turang adi perliah ula kena perpusuh...
Adi kita pertedeh turang ula pernembeh...

Biring nande biring tatap min aku...
Gelah kuidah cirem manis ndu e...
Sayang ku sayang aloi min aku...
Gelah tedehku e nggo erkesehen...

Lala..lala....sayang aku sayang...
Lala..lala.....sayang nande biringku...

1 comment:

  1. Bujur ya kerna lirikna. Ernukahna aku ngapal lagu e jd na..

    ReplyDelete